Wednesday, September 12, 2007

Biti sam: maštarija i realnost

Kada sam bio mlađi, zamišljao sam kako bih proveo svoje vreme kada bi roditelji otišli neko vreme i ostavili me samog kod kuće. Uh, to su bila maštanja tipa žurke, ispijanja velike količine alkoholnih napitaka, pa još ako se tu nađe i neko intenzivno upražnjavanje seksa... to bi bio pun pogodak. Nikada nisam razmišljao realno o tome, verujem da većina nas u to vreme i nije razmišljala dalje od toga.

Međutim, realnost je malo... pardon, mnogo drugačija. Moji pre dva dana odoše na dve nedelje na Zlatibor sa starijim bratom, snajkom i bratanicom, a ja ostadoh sam. Iha!

Naravno, prva razlika je velika tišina u kući, koju mogu itekako da "ubijem" muzikom. Druga razlika... nisam opterećen bilo kakvim objašnjavanjem i opisivanjem gde treba da idem, šta treba da radim ili pak - kada ću nešto uraditi. Organizujem se kako meni i samo meni odgovara i tako provedem dan. Radim ono što volim i što ne volim, ali nikako nisam nezadovoljan time. Naprotiv. Uživam i u svim lepim stvarima koje radim i u onim koje su svakodnevna obaveza.

Svakako da ova situacija ima svoj downside, ali su prednosti ipak veće. Nedostatak je to što samom sebi moram da skuvam, da operem sudove, da spremim sve u stanu što se spremiti mora... Dakle, menjam sve ostale ukućane. Odnosno, ja sam jedini ukućanin i sve što radim ili ne radim zavisi i zavisiće samo od mene. To je ipak koliko mana toliko i prednost.

Glavna razlika u celoj priči što neću biti sam u svakoj nedaći, situaciji, kako god želite. Bilja će uvek biti tu da mi pomogne ako nešto ne mogu da uradim kako valja :) Ženska ruka se ipak bolje brine o kući nego muška.

I naravno, uživaću u svakom momentu ove dve nedelje.

1 comment:

  1. a i to kuvanje se posle par dana svede na kupovinu peciva, komponenti za sendvice, donesi.com i sl :) ko jos voli da kuva, i posle pere sto je najgore

    ReplyDelete