Friday, September 28, 2007

Goxxy goes Pro

Looking for the perfect Gift?

Već tri meseca konstantno pokušavam da uplatim Pro nalog na Flickr-u i da sredim sve slike koje sam ikada postavio kao i da dodajem nove bez ikakvih restrikcija i okova. Servis je sa fenomenalan sa gomilom opcija, na koje sam se toliko navikao i navukao. Takođe iza Flickr-a stoji ogromna populacija ljudi, postoje čak i dve Grupe kojima pripadam. Međutim, baš u tom nekom periodu kada sam te želeo da uradim je krenula velika gungula oko CC plaćanja kao i PayPal-a i Flickr-a. I tako ja ostadoh usamljen, družeći se sa ostalima koji su u istoj ili goroj situaciji, pa čak se družeći i sa Customer Support-om.

Sve do juče. Odlučih da promenim galeriju, i da odem sa Flickr-a na Google Picasa, i postavih pitanje na Forumu - kako to da uradim, odnosno - kako da vidim slike van granice od 200 fotki u administraciji.

Svi mi odgovaraše "Kupi Pro nalog" i reši problem. Mislim, da hoću da kupim ne bih ni odlazio, a i hoću da kupim - ali ne mogu. I nađe se tako jedan korisnik Dr. Keats koji je - gle čuda! - svojevoljno meni kupio Pro nalog! Nemate pojma koje je to za mene bilo iznenađenje i šok! Da i dalje ima ljudi koji su zaista voljni da pomognu nekome koji nemaju rešenje za taj problem, ili moraju da čekaju ko-zna-koliko da bi ga rešili.

Trebam li da vam kažem da sam samo od juče uploadovao preko 200 fotki, dok sam za sve vreme koliko sam imao basic nalog prebacio svega 460? Prava zaraza!!!

Stoga mi je sasvim jasan sledeći banner koji imaju na Flickr-u...

7 comments:

  1. Welcome to the Club
    http://www.flickr.com/photos/gorananicic/

    ReplyDelete
  2. wow, stvarno cool gest... kupi mu nesto preko nekog ne paypal servisa :)

    ReplyDelete
  3. Thanx Imenjače ;)

    Eniac, bih ja, ali sam prezauzet sa uploadovanjem slika. Ceo dan danas... ali ceo. Preterah ga :D

    Naravno, pitaću čoveka kako mogu da uzvratim uslugu.

    ReplyDelete
  4. Ekstra gest,

    I ja sam razmišljao o pro nalogu na flikru, ali taj paypal

    Taj PayPal mi zadaje toliko muka, skoro nisam mogao da pristupim jednoj pro advertizing mreži za gadget sajtove upravo zbog toga što nemam PayPal nalog. Ponekad se osećam kao da živim u pustinji ...

    ReplyDelete
  5. Đuki, Srbija, pustinja - to mu dođe skoro isto. Ono što je čudno je da neki servisi zaista stavljaju Srbiju bez ikakvog problema ili blama u spisak podržanih zemalja, dok su neki tolike "inadžije" da zaista i nervira i osujećuje bilo šta što ima veze sa tim servisom. Nismo mi ipak baš toliko slepo crevo...

    PayPal je nažalost za sada jedan od inadžija. Mada, ne verujem da će to dugo trajati, čuo sam neke najave da bi od 2008 trebao da podrži i Srbiju.

    ReplyDelete
  6. Moram da te obavestim da je plaćanje karticom ponovo aktivno i iz Srbije. ;)

    Tokom vikenda sam uspešno produžio jedan Flickr nalog takođe nakon tri meseca gnjavaže...

    ReplyDelete
  7. Heh, ne mogu da verujem! Dobro, makar ću moći ubuduće da samostalno uplatim Pro nalog, kada i kako hoću.

    A, po već nekim naznakama, verovatno će i PayPal ući u Srbiju do 2008, tako da se i ta prepreka može preći.

    ReplyDelete