Tuesday, October 02, 2007

Dan posle jurnjave

Sony Ericsson K800i

Jedna od stvari koje su me juče malo obradovale, bila je kupovina novog SE K800i


Goxxy Flickr foto galerija

Šta se juče stiglo uraditi? Pa, posle tolike gungule i jurnjave, uspeo sam - hvala Bogu - da uradim najbitnije stvari.

Dao sam profesoru drugi seminarski rad na temu: Upravljanje brzinama na koridoru Beograd-Pančevo; zatim sam stigao da kupim i novi telefon - a u međuvremenu obavio više razgovora na Biljinom roze Z610i; i na kraju u WorldBridge-u konačno podneo aplikaciju za jednogodišnju vizu za Veliku Britaniju. Gungula se malo smirila nakon što sam stigao nazad u Pančevo i otišao kod Bilje da se malo smirim i opustim. Pričali smo o stanu i čini mi se da i dalje nismo sigurni šta ćemo na kraju kupiti. Konfuzija je u mojoj glavi, i to ogromna...

Uh... šta reći više. Nisam se valjano ni odmorio, a već danas osećam umor posle dva dana. Sutra sam dobio slobodan dan, treba da odem do Fakulteta i da - makar se tako nadam - branim rad kod profesora Stanića.

A koji stan ćemo kupiti... više ni sam ne znam. Znam samo da to treba da uradimo što pre, jer nam je više oboma muka od traženja, gledanja, zezanja, cimanja...

No comments:

Post a Comment