Monday, October 01, 2007

Frka, panika, uzbuna

Šta se sve dešava kada se život jedne jedinke prebukira obavezama, nervozama i jurnjavom? Haos. Ne onaj pančevački gimnazijski mesečnik, već pravi destruktivni haos.

  • Jurnjava za pregled drugog seminarskog za diplomski
  • Podizanje svega 25.000 dinara iz banke, naVrat-naNos, jer firma nije uspela da mi da pare za vizu. Ali daće, ne brinite. Na Sv. Nikad
    Ispravka: Firma isplatila pare odmah nakon što sam se vratio iz Beograda. Gle čuda...
  • Jurnjava za kupovinom novog telefona - stari prodao, trenutno koristim fancy-ženski roze Sony Ericsson Z610. Mogu zamisliti kako smešno izgledam kada razgovaram na Biljinom telefonu...
  • Podnošenje dokumenata za vizu na Novom Beogradu
  • Jurnjava radi provere dokumenata o stanu koji smo videli i koji se i Bilji i meni sviđa
  • Gledanje još stanova popodne - oh Bože!
  • Molitva - ali ne ona Marije Šerifović - već moja nekome da pristane da mi učini jednu ogromnu uslugu i stavi svoju nekretninu na godinu-dve maksimum na hipoteku, kako bi uopšte i kupio stan
  • Pregovori sa ujakom, budućim tastom - sa kim sve ne oko hipoteke
  • Varaćanje podataka sa starog telefona na novi (ovo mrzim)

Molim Boga da sve prođe kako valja. A šavovi, koji inače ne postoje, jel'te, na meni pucaju naveliko. Jedva izdržavam a da se na nekoga ne izderem naveliko i izbacim svu frustraciju iz sebe na velika vrata. I sve ovo kuckam tako iznerviran zbog svega što se dešava oko mene da ne znam kako uopšte i funkcionišem.

Ps. I kao šlag na tortu, trku za Veliku Nagradu Japana sam za džabe gledao. Oba Williamsa ispala, bedak...

No comments:

Post a Comment