Friday, October 12, 2007

Ljudi su idioti i lopovi

Kapica ventila na Fondmetal aluminijumskoj felni

A evo kako kapice izgledaju. Doduše, jutros je auto osvanuo bez njih...


Istina je, jesu. Makar u ovom jadnom gradu Pančevu. Recite mi, koliko čovek treba da bude glup, pohlepan, ljubomoran ili šta već drugo... da bi sa nekog automobila, hm... konkretno mog, krao ne sve četiri, već samo dve aluminijumske kapice ventila sa točkova??? Konstantno nalazim jednu stranu (levu ili desnu) ujutru bez tih kapica. Neko lepo priđe, fino se posluži, uz par minuta straha, i eto njemu finog dodatka za njegov, najverovatnije, krš od vozila sa plastičnim ratkapnama na točkovima. A da sve bude najgore, set od 4 aluminijumskih kapica košta, paz'te sada... 150 dinara! Da, da, pišljivih 150 dinara!!!

A možda nije u tome stvar. Možda je stvar u tome što te kapice ne možete tako lako da kupite u Smrdogradu, već morate da mrdnete svoje lenjo dupe u Glavnograd i tamo da se istrošite. Sve što sam do sada kupio, baš od tog accessories-a, kupljeno je na Bubanj potoku, subotom ujutru kada je pijaca auto delova. Dakle, još i da ustanete ujutru, a ne samo da mrdnete dupe.

Jedino što me teši je da imam rezervne. A pogodite zašto imam rezervne? Zato što mi se ovo već dešavalo više puta. Ne jednom, dvaput, ni triput, već četiri fucking puta! Ma ljudi su ljubomorni idiotski lopovi. Ako su oni voljni da zbog te sitnice kradu, umesto da čistog obraza lepo kupe tu sitnicu, neka ih. Ja imam svoj obraz i kupujem. Ako mi kradu, neka ih. Uhvatim li ih, loše im se piše.

2 comments:

  1. Meni su sa nove Opel Corse nako samo dve nedelje skinuli sve petiri radkapne, da ne govorim da originalan komplet ko[te preko 50 evra. Strašno

    ReplyDelete
  2. Kada si već pomenuo radkapne... Za ćaletovog "keca" sam tri puta kupovao set radkapni po 900 dinara i sva tri puta su ih krali. Digao sam ruke posle toga. Doduše, to je bilo pre više godina.

    Poslednji put, pre mesec i po-dva sam mu kupio još jedan set kada je ofarbao i sredio auto. Videćemo dokle će da traju.

    Žao mi je što su te popajali, ali kako da te posavetujem osim - kupi aluminijumske felne :)

    ReplyDelete