Wednesday, October 17, 2007

Međ' prvih sto

Siguran sam da većina ljudi bloguje, ne zbog toga da bi se čulo o njima ili da bi sebi dizali rejting, već najverovatnije da iskažu neka svoja mišljenja, podele svoje lepe i ružne stvari sa drugima. Svakako da ima business blogova, onih koji pokušavaju da reklamiraju proizvode ili pak stručnih blogova na bilo koju temu, ali sam isto tako siguran da većina vas koji blogujete sebe radi ne patite za tim da budete prvi, peti ili pedeseti na nekoj listi. Ili bilo koji, kada smo već kod toga.

Ali, zaista je lepo videti kada se na jednoj od blog juice listi nađete sasvim solidno rangirani. Slučajno pogledah i voilà :) Kada pogledam kakve nebuloze umem da napišem (i zapitam se ponekad da li to neko uopšte i čita?!), zaista se iznenadim što se nalazim na devedes'petom mestu Blogodkove liste. Dakle, ako bismo napunili amfiteatar nekog Fakulteta koji ima 100 mesta, našao bih se u "magarećem redu" (ili klupi, kako želite) zajedno sa big shots blogosfere kao što su Predrag Pušelja, Tatjana Vehovec, Goran Aničić, Dragan Babić, Nebojša Radović... i svakako mnogi drugi.

Stoga, iako me većina vas i ne zna, drago mi je što se nalazim u takvom društu :) Vala, zacrveneh od sramote što sam u poslednjem redu... ;)

5 comments:

  1. Hvala za ovo ubrajanje u prvoklupase ali nisam ja bas toliko napredan :) Inace ova lista je malo budzena nije bas realna, ali dobro opet prija biti blizu vrha, jer ipak sve ovo oduzima neko vreme. A sto se promocije tice, pa jeste, desava se dosta cesto da i neki posao naleti zato sto ljudi vide na blogu cime se bavim i to je super stvar. A tvoj blog je zasigurno najlepsi ako nije najposeceniji :)

    ReplyDelete
  2. Hahaha, hvala, hvala. Najlepši blog - pa dobro, makar nešto. Ustvari to mi je i najbitnije, ipak sam dizajner, zar ne... :)

    ReplyDelete
  3. Goxxi, a je l' nije da se ti uskoro useljavaš u gajbu sa svojom ljubavi? Daj, molim te :))))

    Pomisli koliko ljudi se na top listi useljavanja u gajbu nalazi na 99 mestu procenta uspeha da to učini :)))

    ReplyDelete
  4. Mooš, jes' tako je, ali... uhm, ja ostadoh lud i zbunjen, je ne razumeh kakve veze to ima sa postom i komentarima :) Da li zbog toga da mi je "najbitnije da blog izgleda lepo"... Ili draga da mi izgleda lepo... ili ja da izgledam lepo.

    Eto, izgubio sam se. Dosta je, petak je, još malo pa ćemo kućama.

    ReplyDelete
  5. Uhh... pardon. Četvrtak je, damn!

    ReplyDelete