Wednesday, October 31, 2007

Prvi talas u moru zajedničkog života...

Mala crvena kutijica sa vereničkim prstenom unutra...

Famozna mala crvena kutijica :)


Goxxy Flickr foto galerija

Danas je sreda, 31. oktobar, trenutno sam u Portsmouth-u. Pre četiri dana, odnosno u subotu 27. oktobra, u Pančevu se dogodila stvar koja iz korena menja moj odnos sa Biljanom. Umesto da je izvedem na neko lepo mesto i da možda na taj način malo provali šta će da se dogodi, uradio sam sasvim suprotno...

Ja u trenerci i nekoj staroj majici, ona obučena sasvim casual. Pričamo o mom poslovnom putovanju na vikend u Englesku. Sasvim običan razgovor uz koju suzicu, jer nikada ne voli kada odem i ostavim je samu. I iz vedra neba, ustanem i izvadim malu crvenu kutijicu sa mašnom... spustim se na kolena i... pa znate već, zaprosim je.

Briznula je u plač :) Ne znam zašto, verovatno nikada ni neću saznati, pošto sam ponekada za ženski mentalitet ogroman duduk... Ipak, znam da sam to uradio i znam da nimalo nisam zažalio što sam je žestoko iznenadio. Pristala je, naravno. Korak je učinjen, talas je krenuo... ostaje nam samo ogromno morsko prostranstvo koje ćemo ploviti narednih decenija zajedno... I naravno, kao i uvek, jedva čekam da se vratim nazad u Pančevo da bih bio pored nje.

8 comments:

  1. Sweet, sweet, sweet, sweeeeet :))) Zelim vam da se uvek tako slatko iznenadjujete :) Bas mi izmami osmeh :)

    ReplyDelete
  2. čestitke! sve najbolje :)))

    ReplyDelete
  3. I ja ko Marica. Neka vam je sa srećom!

    ReplyDelete
  4. Hvala svima, ali stvarno svima! Čak i onima koji nisu čestitali! ;)

    ReplyDelete
  5. Neka vam je sa srećom. Napravio si mali korak za čovečanstvo, ali veliki za tebe ;)

    ReplyDelete