Monday, October 08, 2007

Stan - gledao, odabrao, kaparisao!

Dakle, zaista lepa vest koju mogu da podelim sa svima vama (doduše čak sa 4 dana zakašnjenja) je da smo Bilja i ja našli stan koji nam odgovara i kaparisali. Eto, baš za jedno 10-15 minuta, odnosno nakon što napišem ovaj post, treba da odem do banke i da podnesem zahtev Kreditnom birou i time napravim prvi veliki korak kada je podizanje kredita u pitanju.

Nazvala tako mene u prošli utorak žena iz agencije i rekla da ima simpatičan stan koji nije preskup. I da bi bilo odlično ako bismo mogli da ga pogledamo u sredu, pre nego što izađe novi Pančevac, jer će se brzo prodati. Tako i odemo mi u sredu uveče i zaista se oduševismo. Dvosoban, 54 kvadrat, tj. 57 sa terasama, zajedno sa etažnim grejanjem na struju i u sasvim solidnom stanju - što je najbitnije - za izuzetno dobru cenu. Parketi, interfon, masivna drvenarija, kablovska, telefonska linija, pa i visoko prizemlje (nema tegljenja nameštaja!)... U blizini vrtića, škole, parkinga, poljane za igranje, prodavnica, zdravstvenog centra da i ne pričam. Sve je na dohvat ruke.

Sve u svemu, jedan pogled između mene i Bilje je bio dovoljan da znamo šta ovo drugo misli. Nakon odlaska, odmah smo u kolima odlučili da ćemo ga kupiti i sutradan smo već napravili predugovor i kaparisali stan.

Ostaje na meni da se zezam nadalje sa bankom i da što pre dobijem kredit kako bismo ljudima isplatili i ostatak. A oni se do 1. decembra iselili i ostavili nam našu prvu zajedničku i do sada najveću stvar - zajednički životni prostor. Naravno, Bilja i ja ne bi bili to što jesmo da nam odmah nije palo na pamet kako preurediti stan, pregraditi kuhinju i trpezariju na drugi način, srediti kupatilo, okrečiti... Ali polako... Cilj nam je da do februara sredimo sve kako treba, a onda da do marta, aprila imamo i opremljen stan. Čim ga budemo sredili i makar malo opremili, preći ćemo da tamo živimo zajedno.

Uh... jedva čekam!

4 comments:

  1. Jako lepa vest. Ovih dana će biti tri godine kako smo mm i ja ušli u naš stan.

    Ne mogu da ti kažem da je sve to baš najsrećniji događaj u životu. Zapravo, to je sreća sa jako mnogo stresa, posebno ako kreneš s majstorima da prekrajaš zidove i da ih zaludno čekaš da dođu na vreme.

    Međutim, dobra vest je da sve to u jednom trenutku bude juče i onda te prve noći ne možeš da spavaš, već merkaš gde ćeš ujutru ubuduće voleti da piješ kafu.

    Srećno!

    ReplyDelete
  2. Huh, znam da nije najsrećniji momenat, ali do sada jeste. Odnosno, biće :) A da će biti stresa, kao što si ih lepo navela - biće ih, u to ne sumnjam.

    Tačno taj trenutak koji si navela - kada sve sredimo i kada konačno uđemo u stan... to je momenat kada sve dođe na svoje mesto i kada se sve loše stvari trenutno zaborave :)

    I hvala, naravno!

    ReplyDelete
  3. Neka je sa srecom :)))

    I ja sam pre mesec dana kupio stan i u toku je muka zvana renoviranje.

    Svoja iskustva sam sabrao u jedan dokument koji se moze pogledati na sledecoj adresi:

    http://www.timotic.co.yu/goran/StambeniKredit.htm

    i nadam se da ce ti pomoci u procesu koji je uzasan.

    Pozdrav.

    Goran

    ReplyDelete
  4. Puno pozdrava za vas i hvala vam na pomoci.Suprug i ja smo trenutno u tim
    "slatkim" mukama,mada je meni gorak ukus u ustima :)
    Krecemo u tu pricu i zelim da se zahvalim i vama kao i drugom Goranu koji je ostavio komentar na pomoci koju imamo dok citamo vasa iskustva.
    pozdrav od porodice Dimitrijevic

    ReplyDelete