Wednesday, November 07, 2007

Biljana: devojka i prijatelj

Biljana na Zlatiboru...

Bilja na Zlatiboru, pozira :)


Goxxy Flickr foto galerija

Hm... ko čita pitaće se o čemu je tema. Sledećih par tema posvetiću ljudima oko mene koji su mi dragi i koji čine jako bitan deo mog života. Istaći ću njihove osobine, prednosti i mane, stvari koje me oduševljavaju i izluđuju ponekad :)

Ustvari, Biljana više nije devojka i prijatelj, već je verenica i prijatelj. Osoba sa kojom sam još pre više godina odlučio da provedem ostatak svog života. Jedna izuzetno razumna i prijatna devojka, sa punim razumevanjem za sve moje odluke ali i mane. Odlično se uklopila sa svim mojim prijateljima i rođacima i svako ko je upoznao ima samo reči hvale za nju.


Šta me oduševljava?
  • Koliko me voli i koliko je njena ljubav prema meni konstantna.
  • To što ima razumevanja kada joj kažem da ću celo prepodne provesti oko automobila čeprkajući nešto oko bilo kakve sitnice. I što voli našu Ladu, naravno ;)
  • Što voli i ceni moje bliske prijatelje i što se i sa njima druži.
  • Koliko nam se mišljenja poklapaju i koliko nam malo treba da "kliknemo" i donesemo zajedničku odluku.
  • To što smo se za skoro 4 godine posvađali svega 2 puta ozbiljno. Sitne čarke i zezanja ne računam... :)
  • Što je maza i voli da se privije uz mene kada joj je teško.
  • To što deli sa mnom njena mišljenja, probleme, lepe vesti, događaje - između nas dvoje nema tajni...
  • Što je uvek uz mene kada je meni teško i što uvek ume da me u tim trenucima raspoloži.
  • To što obožava životinje kao i ja.
  • Što me zove "srećko", "srce", pa i "veveron" :)
  • I naravno, to što zna fenomenalno da kuva!

Šta me izluđuje?
  • To što ne može da ostavi cigare :) Koliko god pokušam da joj predočim da to ne valja, ne uspevam u tome. Možda i dignem ruke od ubeđivanja...
  • Što voli da gleda Velikog Brata - to nikada neću razumeti!
  • Kada je me pita "A šta ćemo da radimo večeras?" ustvari pita "Hoćemo li do grada večeras?" :D
  • Ako sam iznerviran i ne želim nešto da joj kažem da se i ona ne bi iznervirala... ipak uspe to da izvuče iz mene. Međutim, to uglavnom dovodi do osme tačne prethodne liste...
  • Što joj je orman sa odećom konstantno u haosu!

No comments:

Post a Comment