Friday, November 23, 2007

Diplomski rad - almost there

Eto, moram sa vama da podelim zaista lepu vest da sam danas položio i poslednji seminarski rad kod profesora Vladana Tubića. Sa desetkom, a kako drugačije? :) Otišao, pohvalio me i upisao ocenu, jednostavno. A juče sam zaista bio van sebe što nije došao na Fakultet, pa sam se ispalio i proveo sat i po čekajući ga. A nije došao...

Ali dobro, ipak neko to sve od gore vidi, pa je i ta mala prepreka fino i bez problema preskočena. Uspeo sam i da predam sva tri rada mentoru na pregled i kontrolu, pa da vidimo da li valja. Ako valja, da koričimo, ako ne valja da vidimo šta tačno ne valja. Moraću tokom sledeće nedelje da se i oko toga više aktiviram.

Šta mi ostaje? Samo da odnesem potvrdu o stručnoj praksi i da se dogovorim sa mentorom, profesorom Vukanovićem oko diplomskog i terminu odbrane. Jako bih voleo da sve to završim do kraja ove godine, da ne ulazim u 2008. sa još jednom obavezom, koju ako odgodim - završiću tek u februaru (zbog poslova, raznih proslava, crvenih slova, odsutnosti profesora, pa i mene u krajnjem slučaju).

Takođe, za sve one koje interesuje šta sam ja to radio, napravio sam PDF fajlove od sva tri seminarska pa ih možete downloadovati. Zipovani su, ali je sve što sam uradio u njima, kompletno. Kada sve ovo zajedno slepim dobićemo jedan divan diplomski rad od 90-ak do 100 strana :)

Seminarski 1: Upravljanje brzinama i ITS
Seminarski 2: Idejno rešenje upravljanja brzinama na putu Beograd-Pančevo
Seminarski 3: Disperzija plotuna i disperzija brzina u plotunu

3 comments:

  1. Hvala sto si postavio radove. Downloadovao sam ih, jos samo da nadjem vremena da ih procitam (sto cu sigurno uraditi). Dobro sve to izgleda - ne mislim da ces imati problema da odbranis rad. U svakom slucaju uvek mozes da me kontaktiras preko emaila. Ne ustrucavaj se da se javis. Pa i za dizajniranje websajtova se koriste neke komande i sintaksa, zar ne? :-) Nije valjda dotle doslo da se moze dizajnirati samo uz pomoc misa? :-) 7 na programiranju nije malo, pogotovo ako si polagao kod Cire (ne znam da li on jos uvek predaje). Pozdrav, pa se pisemo. Javicu ti se sigurno da prokomentarisem radove jedino je pitanje koliko brzo - ovih dana sam u prilicnoj guzvi (a kad nisam?)...

    ReplyDelete
  2. Hehehe, hvala Eniac! :)

    Aleksandre, jeste - kod Ćire sam polagao. Još kada se setim kada i kako... čovek je znao Fortran, ali ne i Pascal, a ja sam u Turbo Pascalu polagao. Nit sam na kraju ja znao šta sam uradio, a on još manje. Zbunio me totalno i vice-versa ;)

    Što se sajtova tiče, kada stigneš baci pogled na ratkovićdesign kao i na moj lični sajt - to je rađeno pre više godina. Nije sve klikom miša, sada se prilično obraća pažnja na XHTML i CSS standard, ali i to mi odgovara. Hvala bogu, pa sam naučio da dizajniram i u Visual Studiu (2003 i 2005, uskoro i 2008).

    I obavezno kada stigneš da pročitaš radove, javi mi šta misliš. Zaista me zanima pošto je to ipak pinnacle mog višegodišnjeg truda i učenja.

    ReplyDelete