Wednesday, November 28, 2007

Po 5 omiljenih spotova

Razmišljam se jutros, nakon što sam mamuran ujutru video jedan spot i čuo pesmu koja me je oraspoložila i rastužila u isto vreme, koji su moji omiljeni spotovi. Ovde ćete sve i svašta, od techno-a do rock-a...

1. Chicane featuring Bryan Adams - Don't Give Up; inače jedna od mojih omiljenih techno pesama (iako je techno poprilično opšti pojam)
Inače, od spota se uvek naježim, naročito u kombinaciji zvuka i videa...


2. Daft Punk - Around The World
Jedna od odličnih kombinacija koreografije i muzike. Naravno da je tako jer su i muzika i spot prosto nesvakidašnji.


3. Royksopp - Remind Me
Pixelize, vectorize... Ovaj spot je kao stvoren za vizuelno zadovoljavanje dizajnera. Apsolutno fenomenalno.


4. Pink Floyd - Take It Back; takođe jedna od omiljenih, ali ovog puta non-techno pesama.
Isto kombinacija od koje se - u toku gitarskog soloa - svaki, ali svaki put naježim... Spot možda i nije toliko fascinantan i reprezentativan ali dopunjuje pesmu u svakom smislu.


5. ZZ-Top - Rough Boy; znam, znam, ponavljam se opet, ali šta da radim...
Pesma i spot su poprilično stari, ali se sećam da kada sam ih prvi put video da sam ostao nem.

No comments:

Post a Comment