Tuesday, February 05, 2008

Radno i životno, tehnološko okruženje

Više puta sam razmišljao o tome šta bih jako voleo od tehnike da imam u svom radnom i životnom okruženju. Naravno, u dnevnoj sobi, kod kuće. Na poslu je već standardna stvar i tu ne može mnogo toga da se menja, tako je kako je. Pošto trenutno renoviramo stan i u fazi smo završetka radova imam jedinstvenu priliku da razmislim o tome šta bih voleo i šta bih želeo da imam od hardware-a za svoje računare. Laptop (Buran) je takav kakav je i ne bih ga menjao, ali što se tiče desktop mašine (Sputnik) voleo bih da je unapredim makar što se tiče perifernih uređaja.

Logitech diNovo Media Desktop Laser

Copyright 2008 by Logitech


Stoga već duže vremen balavim za Logitech diNovo Media Desktop Laser paketom čekajući strpljivo da mu padne cena. Sada je malo priuštivija nego što je ranije bila i mislim da će to biti prva stvar koju ću kupiti, čim dođem do malo para. Druga stvar sigurno je tablet i to Wacom Bamboo A6 jer mi zaista ne treba za sada veći a i nisam preterano za skiciranje. Ovo bi više koristilo za pojedinačne crteže kada zatreba. Vrhunac svega je Logitech Harmony 555 Advanced Universal Remote kojim mogu upravljati do 15 uređaja. Fantastična stvar. Od kada sam kod brata video Harmony 525, prosto sam oduševljen. I za kraj, kao šlag na tortu divno bi legao jedan Xwave R-100HX DVD recorder. Naravno, šta će i kada od ovoga biti kupljeno... ustvari i da li će od ovoga biti kupljeno, pitanje je vremena i vremena, odnosno - novca.

Pretrpani hardware-om

Gomila hardware-a na poslu rezultovala je velikom nervozom i željom za što ranijim završetkom instalacije Windows-a


Goxxy Flickr foto galerija

Kada smo već kod okruženja, pošto sam skoro dobio (bolje reći iskukao) novu mašinu (bolje reći polovnu) i sredio kompletno Windows, u jednom momentu na stolu se našlo ni manje ni više nego jedan računar, još jedan ispod stola, dva monitora, dve tastature, tri miša i naravno moj laptop. Katastrofa. Naravno, čim završismo kompletnu instalaciju, ratosiljao sam se viška hardware-a i spakovao laptop u torbu...

No comments:

Post a Comment