Monday, March 03, 2008

E, sada možeš da kuvaš

Drugačiji pogled na kuhinju

Pogled na jedan deo kuhinjskih elemenata sa ulaza


Goxxy Flickr foto galerija

Čini mi se da previše pišem o privatnim stvarima u poslednje vreme. Ustvari nema šta da mi se čini, to je činjenično stanje, a razlog tome je što sam na to najviše i fokusiran. Svaki dan sam u stanu i uvek nešto čeprkam i sređujem malo-po-malo dok se ne uselimo. Doduše, ova subota bila je dan D kada je u pitanju kuhinja i trpezarija. Konačno smo ovaj deo priveli skoro do samog kraja.

Dakle, celu subotu proveli smo u utovaru-transport-istovaru-unošenju i na kraju instaliranju kuhinjskih elemenata. Od 10 izjutra do 23:30, kada je majstor napokon otišao. Mi smo otišli u 00:30 i mrtvosani umorni legli i zaspali. U momentu. Ali vredelo je - kuhinja je ispala fantastično i već smo sinoć napravili prvi test kada je Bilja napravila dve manje pizze, taman za nas dvoje, Kuma i Juliju. Uskoro nastavljamo sa daljim punjenjem stana nameštajem i tehnologijom, a konačan i zvaničan datum useljenja već je zacrtan - 15 mart. Dan pre trke za Veliku nagradu Australije. Dakle - ovu sezonu F1 gledam od svoje kuće.

Svakako nije još sve gotovo u kuhinji :) Majstor Miletu ostalo je još da postavi aluminijumsku coklu ispod kuhinje, da stavi aluminijumske lajsne između radne ploče i pločica, kao i uže aluminijumske ručke na kraće elemente kao što su vrata. Dakle - sitnice. Ali do tada, nove slike su već postavljene u galeriji za naše i tuđe vizuelne užitke. Enjoy!

No comments:

Post a Comment