Wednesday, March 05, 2008

Williams F1 - dizajn bolida za 2008.

Konačno, nešto manje od dve nedelje pre početka nove sezone Formule 1 moj omiljeni tim, Williams F1 predstavio je svoje boje za ovu sezonu, na njihovom ovogodišnjem i jubilarnom automobilu FW30. Pošto automobil daje zaista dobre rezultate na testovima, to svakako uliva nadu i donosi - ja se barem nadam - opravdan optimizam za ovu godinu.

Nove boje u suštini stare: tamno plava i bela, sa primesama ili bebi plave ili sive, dok je dizajn čini mi se kombinacija dizajna automobila od prošle i od pretprošle godine. Plava ja malo tamnija i više prisutnija, a bolid svakako podseća na onu legendardnu kombinaciju koju je imao Williams sa BMW-om krajem 2005. godine. Sve u svemu, meni se jako dopada i sve izgleda prilično skladno i moram reći - aristokratski. Ipak je Frank Williams "sir" ;) Oficijalne slike možete naći ovde, a nešto veće rezolucije na sajtu Formula1.com. A najveće rezolucije na F1Fanatic.

AT&T Williams F1 tim

Copyright 2008 WilliamsF1


Odbrojavanje do početka nove sezone već uveliko traje i ostalo je još svega 10-ak dana do prve trke, koju ću ako sve bude kako treba gledati u udobnosti sopstvenog doma. Jedva čekam da vidim kako će se Rosberg i Nakajima snaći sa novim automobilom na kvalifikacijama, a još bitnije na trci. Svim svojim srcem navijaću za ovaj tim i želim im da im ova sezona označi nastavak njihovih uspeha i još mnogo osvojenih titula kako u kategoriji vozača tako i u kategoriji timova!

No comments:

Post a Comment