Monday, April 14, 2008

Andi C mixes - a must have!

Koleginica Miona ponekada ume da mi kaže podrugljivo trenseru kada čuje kakvu muziku slušam. Doduše, ne bežim od toga - najviše slušam i najviše uživam u vocal trance i melodic trance muzici kada radim. Valjda je to zbog toga što retko koja pesma ima teksta pa je ova vrsta muzike zaista najpitkija za slušanje tokom rada. Ujedno, ono tuc-tuc me i tera da određenim tempom radim svoj posao, pa definitivno ima svoje delovanje na mene.

Elem, preko mog omiljenog internet radio kanala Digitally Imported (o kojem uspeo sam više puta pisao ovde, ovde a bogami i ovde) uspeo sam da skinem epizodu The Karanda Show-a koji su miksovali Andi C i Wandii. Mogu samo da kažem da je prvih sat vremena, jedan odličan miks fenomenalnih trance pesama. I tako, ne budem lenj i malo izGoogle-am "The Karanda Show" i naletim na fenomenalnu Trance zajednicu - Crystal Clouds, koja registrovanim korisnicima dozvoljava download mikseva u 192kbps / 44kHz - po 5 mikseva u 3 sata. Sasvim dovoljno da konstantno skidate i uživate u vašoj/mojoj omiljenoj muzici.

Samo Andi C na ovom sajtu daje oko 70 mikseva, što iz The Karanda Show-a, što ličnih mikseva. Naravno, da biste išta skinuli sa sajta treba da budete prijavljeni (a pre toga i registrovani) i da ispoštujete limit od 5 mikseva u 3 sata. Šteta samo što nema Wandii-jevih remiksa. Ali, zato ova statistika govori više nego išta drugo:

Mixes Online: 1395
Total Downloads: 276869
Data Sent: 33.07 Tb

Da li vam je potrebno više od 33 terabajta muzike? Meni polako 300Gb postaju mali samo za muziku ;)

1 comment:

  1. Slazem se sa tobom po svim tackama, ali moram da dodam jos dve: da si nevidjena paljevina a pritom jos i puvadzija. Eto zbog cega tako surovi komentari!
    Mada, kuhinju si lepo sredio, to mi se zaista dopalo.
    Izbrisi i ovaj... Ni ne sumunjam da hoces.

    ReplyDelete