Thursday, May 22, 2008

Frustracija - bez cenzure

Kao sledeću reinkarnaciju izabrao bih šta god, samo da je zabijeno negde u mrak, u neki ćošak da me niko ne dira. I da niko ne istovaruje svoja govna po meni dok ja pokušavam da poteram nešto da radi na nekom projektu! Jebem ti posao da ti jebem... osećam se kao jebeni pomerač miša koji klikće -ah da, i pomera ga! - tamo-amo... A uz to i žongler pokušavajući da od četiri projekta napravim peti. A nijedan nema nikakve valjane smernice!

Neka, neka... otići ću ja na odmor za nedelju dana. A do tada, tih nedelju dana treba - da izdržim...

3 comments:

  1. EEEe a kako ja da izdrzim kad mi je odmor tek za mesec dana, a ve sam na granici da poludim.

    ReplyDelete
  2. Jes' oticices na odmor i ostavices sva ta go*na meni, da se ja borim sa njima :D

    ReplyDelete
  3. Ne brini - Inside Housing je sasvim moj, jedino možda Roche upadne na nedelju dana u tvoj ring. Mada, sudeći po jučerašnjim komentarima klijenta, ni to neće biti tako brzo, tako da može mene da sačeka.

    Ne brini, ta go*na su moja i samo moja... nažalost...

    ReplyDelete