Monday, July 28, 2008

19 dana apstinencije od blogovanja...

...doduše nenamerno. Nije da sam to ikako imao u planu, jednostavno tako je ispalo. Razmišljam i zašto, ali konkretniji zaključak od "jednostavno nistam stigao" ne mogu da prezentujem. A da se vadim da nisam imao pametne stvari da pišem ne piju dovu. Svakako da jesam...

So... What in the God's name has happened - da nisam napisao ni reč? Pa jednostavno, sasvim jednostavno:

  • Zahuktala se organizacija oko svadbe - još svega mesec i 2 dana do onog dana, mislim da me to najviše i opravdava, znate ono - pozivanje gostiju, pa kod svakoga po sat-sat i po... huh...
  • Vikend kod Milana na Zlatiboru, gde smo se proveli kao nikada do sada upoznajući njega i njegovu Vericu malo bolje, kao i svo fenomenalno društvo oko njih.
  • Kupovina raznoraznih stvari i sklapanje radnog stola za računar - nova direktorska fotelja legla je kao kec-na-jedanaest u radnom okruženju.
  • Odabir gde ćemo na letovanje posle svadbe... izbor pao na Tursku, Kušadasi najverovatnije, samo da uplatimo negde na vreme.
  • A kao najjače i najbolje opravdanje: mrzelo me je da kuckam... Da budem iskren i ne lažem vas više. Toliko me je mrzelo da je i dalje prolećni skin na blogu ;)

Moram priznati da ono što je bilo najviše time-consuming u ovom periodu je definitivno pozivanje gostiju. Ako pravite svadbu (ne venčanje, već pravu-pravcatu svadbu) pokušajte sve da odradite preko telefona i pošte. I ko ih šiša, tako je vama najlakše. Ovako... posrkaše mi svu energiju i vreme, a ja posrkah litre i litre kafe, kisele vode i sokova... spalih bubrege i jetru.

A šta sam u međuvremenu interesantno pronašao na internetu (pošto visim dosta dugo online čak i kod kuće, makar to bilo samo zarad downloadovanja epizoda Battlestar Gallactice)?

  • ETN.fm, radio stanicu koja daje fenomenalnu muziku i čije se epizode daju na download na sajtu Crystal Clouds-a
  • Peti je rođendan Crystal Cloudsa i tako od 26. jula do 1. avgusta konstantno online na ETN-u miksuju raznorazni DJ-evi a ubrzano se ovi miksevi mogu naći i za download.
  • Solarstone-ov sajt na kojem takođe postoji link ka online radiju, sa nekim od izuzetno dobrih mikseva. Možete poslušati online i neke od Solarstone-ovih numera za dž, a koje su po pravilu mind-blowing.
  • A ko ima kinte da kupuje numere online, može da se istroši na sajtu Audiojelly-a gde može poslušati poprilično dugačke previewe i skinuti numere za cenu od po dolar i po. Mis'im... šta je 80-ak dinara za jednu pesmu? Sklopite album i dobijete fenomenalan po-vašem-izboru album za do 1000 dindži ;)
  • I preporuka za skidanje raznoraznih filmova, tv serija, muzike je: RS links. Rapidshare-ovani sajt, sa gomilom linkova za sva popularna filmska i muzička ostvarenja. Ako vas mrzi da podešavate μTorrent (kao mene) ovo vam je najlakše i najbezbednije rešenje.

1 comment:

  1. ja više volim www.mediaportal.ru :)

    ReplyDelete