Wednesday, July 09, 2008

Online 24/7

Obzirom da pokušavam da se koliko je god moguće distanciram od interneta nakon posla, to jednostavno nije moguće. Kratko i jasno - zbog prirode posla i zbog kontakta sa ljudima, kao i zbog zahteva privatnih klijenata - postoji potreba da kada god zatreba budem u mogućnosti da se nakačim na internet i sredim ono što je potrebno.

Telekom Srbije ADSL, po dosta priuštivoj ceni


Do skoro sam i ovu potrebu (neophodnost) rešavao tako što sam sve hitnije stvari radio od kuće uz veliku frustraciju dial-upa ili sam makar upload ostavio za mesto gde imam brži internet. E, sada više za tim nema potrebe. Od juče sam postao korisnik 0,5 megabitnog (mega bitnog, jako bitnog) ADSL interneta. Mogu samo da imam sve rečih hvale za Telekom Srbije i za njihov korisnički centar. U petak sam se na netu prijavio za ovu uslugu, da bih već juče (vikend se realno ni ne računa) dobio preko SMS-a obaveštenje da se prijavim u korisnički centar.

Odem posle posla u Poštu, izložim problem, oni me nađu u sistemu i daju mi ugovor na potpisivanje. Pročitam, potpišem, dobijem opremu i odem. Ono što je najslađe, to je sledeće: dođem kući, povežem sve za 5 minuta i voila - na internetu sam! Kakvo ushićenje, kao dete koje prvi put proba čokoladu, tako sam se osećao! I nije previše skupo zaista. 1208, tj. 1425 dinara sa PDV-om. Za one kojima je internet preko potreban za posao, uopšte nije skupo.

Sada samo ostaje problem internet zavisnosti... da li ću uspeti da se maknem od računara kada je to zaista neophodno i da li ću moći da se kontrolišem po pitanju interneta. Videćemo... Ako ništa, makar ću moći da slušam internet radio kada mi se ćefne ;)

No comments:

Post a Comment