Wednesday, August 27, 2008

It's the final coutdown

Evo, kako se bliži dan "D", tako stvari lagano dolaze na svoje mesto. Početkom ove nedelje dobili smo napokon potvrdu da će se svaba održati na dogovorenom mestu (mesto ću javno prozvati odmah nakon venčanja), tako da smo makar tu... pa, najglavniju stvar rešili. Oni koji su me pokušali utešiti u momentima najveće nervoze, bili su ipak u pravu. Ispašće to sve kako treba.

Ono što se izdešavalo tokom prošle nedelje bilo je ravno katastrofi, a ove nedelje rešavale su se sve sitnice kojih ima pun kufer. Btw, i dalje se rešavaju. Toga ima toliko, da prevazilazi naše mogućnosti i ne možemo se valjano odmoriti. Biljana je jutros po prvi put posle Boga-pitaj-koliko-dana normalno zaspala i ustala kako treba, ali sam zato ja ustao kao zgužvana vreća. Užasno. A do subote treba još dosta toga srediti - fotografa, cveće, salu... Sve su to sitnice koje će sigurno biti dogovorene ok i kako treba.

Najzabrinjavajuća je činjenica da mi se alergija pojačala od prošle nedelje. Pogotovo tokom vikenda, iako sam imao jednodnevno olakšanje u vidu kiše koja je smanjila koncentraciju polena u vazduhu. Pošto zaista ne želim da doživim da za vreme venčanja u crkvi ili u samoj sali kijem kao blesav, moraću da se narednih par dana kljukam Pressing-om, a bogami i Olynth-om ako zatreba. Iako pokušavam da ove godine smanjim korišćenje lekova, nemam drugog izbora. Jednostavno, da bi sve bilo normalno, mladoženja će morati da proguta po jednu pilulu u četvrtak, petak a bogami (i naročito) u subotu, kada je sudbonosni dan. Ja se samo nadam da malkice šampanjca nakon venčanja i mladine torte neće učiniti da se zateturam i pandrknem po podu kao neka klada. Ionako ću celo veče cirkati sokiće i kiseljake...

Odbrojavanje je počelo od prošle subote. Ostaje još tri dana do venčanja... Od nervoze još uvek ni traga ni glasa. K'o da se ni ne ženim, već kao da organizujem jednu komplikovanu žurku :D

2 comments:

  1. Leleeee, sinko, al' se tebi sve iskomplikovalo! Samo da te utesim, i nama su otkazali salu nekoliko sati nakon sto smo dali kaparu, jer se ispostavilo da je vec neko drugi rezervisao, ali na kraju je sve ispalo kako treba (bila je rezervisana za vece, a nama je trebala za rucak).

    Ja sam mesec dana pred svadbu spavala samo uz pomoc tableta, pa eto, utesi i Biljanu.

    Maticarka mi je pogresno procitala prezime kad me je prozvala da potvrdim da sam to ja, pa kad sam odbila da potvrdim, htela je da prekine vencanje.

    Kad sam bacila bidermajer, dve usedelice samo sto se nisu potukle oko toga kome je pao u ruke...

    Kao sto vidis, incidenti su neminovni, ali na kraju ce sve da ispadne kako treba. Samo se ti lepo napi da se niceg ne bi secao posle kad postanes gospodin Radojcic... ;-)

    ReplyDelete
  2. Podrzavam napijanje. Ko se na sopstvenoj svadbi nije opio, taj nije nista uradio :)

    ReplyDelete