Monday, September 08, 2008

Posle ženidbe, zasluženi odmor

Posle više nego podnošljive svadbe (nikako da se nakanim za ovih nedelju dana da napišem nešto na tu temu, pa odlučih ni da ne pišem) koja je istinu za volju prošla fantastično dobro, brzo, lako i bez većih problema... došlo je napokon vreme za pravi odmor. Ukratko i o jednom i o drugom...

Daklem... venčanje i svadba. Prvo više nego dobro, zaista. Ko bi rekao da ja - obožavalac techno, trance i house muzike - mogu da se zabavljam slušajući pesme tipa:

Ja sam majstor bata
Imam tri zanata
Četvrti je dio mene
Volim lepe žene

Iskreno... ja ne bih tako nešto očekivao od sebe, svakako. Par puta mi je padalo na pamet da ponesem slušalice za moj telefon i da ću slušati ono što ja želim. Ipak i pored takve sulude ideje da anuliram zvučne talase koje kao ne podnosim (a podnosio sam ih odlično na dan svadbe) - fenomenalno sam se proveo. Vreme je prosto letelo, uživao sam u svakom momentu sa svojim prijateljima, kolegama, svojom i Biljinom rodbinom... sa svim onim ljudima koji mi znače i koji život čine, oplemenjuju ga i bogate. O svojoj mladi, odnosno o gospođi Ratković da ne pričam. Biljana je bila predivna i preslatka što možete i videti u galeriji koju sam danima postavljao na internet :D Prvi pogled na nju u venčanici prilikom preuzimanja mlade ostavio me je bez daha...

IMG_3735

Biljana pozira u cveću


Goxxy Flickr foto galerija

Drugi deo priče - odmor. Više nego zasluženi i više nego jedva dočekan. Kada se samo setim da me sledećeg vikenda nakon dolaska iz Turske čeka let za Englesku... dođe mi da se momentalno smorim... Ionako jedva čekam sutrašnji let za Bodrum ili Izmir i onda busom od aerodroma sat i po do našeh četvorozvezdičnog hotela Arora. Ako nešto moramo sebi da priuštimo to je definitivno valjani medeni mesec na moru, let avionom i provod kakav odavno nismo doživeli. Pravi i istinski odmor... napokon...

I kratak update povodom crkavanja Samsung 960 BF monitora - čekam povraćaj novca, kada god to bude bilo. Izem ti i PC Centar i Kimtec, kada se dve firme premlaćuju preko mojih leđa pokušavajući da mi uvale alternativne monitore koji su duplo lošiji i jeftiniji od tog 960BF kojeg sam svojevremeno kupio. U međuvremenu se baškarim na novom Samsung SyncMaster 2253 BW dvadesetdvoinčnom monitoru! Ih bre, prostora koliko god voliš! Alatke u Photoshopu mogu konačno da raširim koliko mi duša ište!


Pa, vidimo se 19. septembra, kada se vratimo sa odmora! Ostajte mi svi zdravi i veseli!

No comments:

Post a Comment