Sunday, January 04, 2009

Nova godina 2009

E, pa neka vam je srećna! Berićetna, sa puno para (elem trebaće vam zbog svetske ekonomske krize), sa puno uspeha na emotivnom i poslovnom planu, puno zdravlja, sreće - ma, šta god zaželeli, neka vam se ispuni. Samo, nemojte biti neskromni... Možda vam se obije o glavu... Svakako da je prethodna 2008. bila puna uspona i padova, kako u svetu, tako i u Srbiji, ali kakva je bila vama? Kakva je bila meni i kako je proslavih?

Što se Biljane i mene tiče, 2008. je bila odlučujuća godina. Tačno dan kada su se održavale kvalifikacije za V.N. Australije sam se ja uselio u novi stan, a dan posle i Biljana. Prošle godine smo po prvi put uradili ponešto u našem stanu - recimo proslavili moj rođendan, okupili društvo kada god smo želeli i skoro završili ceo stan... naravno, opet smo nešto uradili i na Sputniku, kao što je konačno sređivanje pragova, farbanje istih, poliranje i slično. I ove godine smo kao i prošle otišli u Bosnu i posetili Biljine rođake, a u povratku i moje stričeve iz Kragujevca.

Ipak, ono što je najznačajnije je da smo se ove godine i večnali. 30.08.2008, iliti kako ja to volim da kažem: trihiljadeosam-dvehiljadeosam. Da je to značajno jeste, pošto se niko do našeg venčanja nije venčao a onda - bum - čak pet venčanja do kraja godine nakon našeg :) I na svakom smo bili, naravno, nije se nijedno venčanje moglo propustiti ;)

IMG_3735

Biljana i ja u Plavoj dami, na početku slavlja


Goxxy Flickr foto galerija

Za novu godinu smo otišli sa Borkom i Brankom u "Plavu Damu" u Deliblatskoj peščari. Zaista, jedino što može da primiriše ovom provodu bila je Srpska Nova godina koju smo sa Kumom proveli u kafiću Bell na odličnoj partiji karaoka. I pevali kao ludi. Dakle, ne sećam se kada sam pevao celo veče, ostao budan do 3:30 ujutru i popio tri bokalčeta pelinkovca pošteno se nacvrcajući. Nisam se napio, ali je bilo teško sutradan kada me je ipak stigla glavobolja... Sve u svemu, zaista smo se super proveli i ovaj događaj je jedan od retkih ;) Na kraju krajeva, nije svaki dan kada sa Lajkom ne mogu po snegu da se popnem letnjim gumama na brdo prema Borkovoj kući :D Ostatak highlight-a doći će za par dana, kao i svake godine.

E, a svima vama - ponovo da poželim srećnu novu 2009. i da pregrmite sve nadolazeće loše događaje, a da one lepe pamtite i čuvate do kraja života. Uzdravlje!

2 comments:

  1. Ctam ovaj post i razmisljam kako, mozda, cinjenica sto nisi nista dugo pisao na ovom blogu i ima nekog smisla...

    ReplyDelete